Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?

Als je niet kunt inloggen, gebruik je de ‘wachtwoord vergeten’-functie. Er wordt dan een nieuwe mail naar je verstuurd om in te loggen. Ondervind je toch nog problemen? Mail dan naar postcovidnl@longfonds.nl

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Klik rechtsboven op “Inloggen”. Je komt nu uit op het inlogscherm. Kies hier voor “Wachtwoord opnieuw instellen”. Vul dan je e-mailadres in en volg de instructies. 

Ik wil mijn account verwijderen, hoe doe ik dat?

Klik rechtsboven op je gebruikersnaam. Je komt dan uit op je profielpagina. Klik hier op

EDIT. Onderaan je profielpagina zie je vervolgens de optie 'Account annuleren'.

Kan ik anoniem reageren bij In Gesprek?

Nee, dat is niet mogelijk. Reacties kunnen alleen door geregistreerde bezoekers worden geplaatst. 

Waarom is er gekozen voor een open forum?

We willen graag dat iedereen mee kan lezen en kan leren van de klachten van anderen. Alleen mensen met een account kunnen berichten plaatsen of reageren. Je moet dus geregistreerd zijn om mee te kunnen praten. Bij je reactie staat alleen je zelfgekozen gebruikersnaam. Je kunt dus een anonieme gebruikersnaam te nemen om zo toch veilig en vrijuit te spreken.

Kan ik een foto/plaatje toevoegen? Hoe?

Je kunt geen foto in een gesprek of reactie toevoegen. 

Ik heb een verbeterpunt, waar kan ik die melden?

Verbeterpunten zijn altijd welkom. Deze kun je mailen naar postcovidnl@longfonds.nl

Help ons helpen

Er moet meer perspectief komen voor mensen met post-covid. Jouw steun is hard nodig! Steun ons belangrijke werk en help ons helpen!

hand geeft hart